Dari terperap kat rumah je..

02 Julai 2009
Salam

tempoh ari aku buat pertama kali sejak balik ke kampung kuar ke bandar..alahai malas tul nak kuar taw..my scoot kat Banting..mls aku merayap dgn bas or teksi..kebetulan ari tu abg ipar aku nak hantar adek aku ke klinik..n then aku nak pi bayar bil broadband aku ni..so sekali harung lah redah bandar ikan patin..bandar ikan patin? Temerloh la adek2 sekalian..hahahaha..

Pas balik dari klinik kami ke rumah Mak Lang aku..untuk apa? angkut Wan aku balik umah..Wan tu sama la dengan NENEK bagi yang tak tahu ok..layan la gelagat kami anak beranak + bebudak nakal dalam ini gambar...

org lain yg sakit aku plak pose ala2 sakit..abaikan muka aku yg ala2 peternak tu

ni sebenarnya yg sakit..adek aku..sakit sket jer..tak serius pon

budak nakal ni sgt agresif yer di klinik..semua dia nak sentuh


tu dia budak nakal dah jumpa awek..wewittt..actually budak kechik baju putih ni adalah kembar..kembar tak seiras..sorang laki sorang perempuan..si laki tu sangat pemalu..dua2 comel..geram aku nak geget..huhuhuhu

si nakal tu asyik menjeling je awek tu..huhuhu..kemain kechik2 dah pandai mengorat..abg kechik?no no no

Selesai

8 kOmEn:

  1. oh gbr terakhir...bapak penyayang sgt :p

  1. Farhana berkata...:

    Oh.. Ade adik.. Bape umo adik yerk abg zul? Hik hik hik.. =p

    Tetap fotogenik walaupun ala2 penternak.. Wakaka.. Tapiii.. Genik ke gedik.. Tetttt.. =p

  1. knp adiknya kelihatan lebih besar dari kakaknyer..?
    **larekkk!!

  1. Hezesuze berkata...:

    sumunye kocik2 belaka kan kan....hehe

  1. rizz berkata...:

    sweet jeh ank buah tu hahahaa

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    baju itu....hehehe
    nice..hehe

    amboi iman
    miang2 kucing
    dah ikut perangai pak andak beliau.

    hope adk abg cptsembuh
    jgn dtg lagi sakit tu dah ler
    sian dia lama menanggung..
    (tiber..caring sgt nie..haha)

  1. syaf berkata...:

    uitt jadi baby sitter plak ko...
    layan...je

  1. Eazy Izzuddin berkata...:

    semue kocik2 nih
    ehehe
    xD