Jom Bertinju..ada berani?

23 Julai 2009
Salam..

Ayooo sgt dasyat itu tajuk..ko tu dah la kechik zoul oi..ada hati nak ajak orang bertinju..ehh jangan salah sangka ek..kat Dewan besar ILP Kuala Langat sekarang ada kejohanan tinju jemputan sekolah selangor..so apa lagi tak lepaskan peluang la tgk mereka beraksi..huhuhuhu..






Kejohanan ini berlangsung dari 21 - 26 Julai 2009..so layan jer gambar2 berikut ..ala mcm tak biasa jer
**motiff nenek nak muncung je mulut tu?

7 kOmEn:

  1. DDFABULOUS.COM berkata...:

    suka la tu tengok abang2 bertinju x pakai baju tu...ala2 ganazzzzzzzzzzz gitewwww...

  1. howt la yg kai cap tu hahaa

  1. syaf berkata...:

    wo kemain ko nye entry...lately nan ado...
    aku lempang gak budak ni kang...

    wo, start aku x de ni cam2 aktiviti ade kat ilp itew...hampeh...aku pon nak meninju jugak....

    weh kak haji, sejak bile pulok ko join tok ayam same syafiq (hazami perasan) 2???

    hampeh...kim salam kat dieorang yek especially syafiq sengal 2...bukan syafiq aku...
    kikiki almaklumlah, name same, memang name syafiq ni sengal2 ke???
    heran aku

  1. u tak bertinju kewww :p

  1. Hezesuze berkata...:

    akak pun slalu gak bertinju dgn abg pomen...huhuhuhu lalalalala

  1. AniS GalaXy berkata...:

    tido mlm pun muncung still ada lg tau pakcik..
    geram dgn kamoo
    sekeh nnti baru tau.

    ensem si pakai cap tu
    wakakka

  1. Blog Eazy Izzuddin berkata...:

    jom3
    moh tinju2
    xD