Jom Tengok Transformer 2

13 Julai 2009

Salam

11 Julai 2009
Galaxy Ampang
11.15pm
Zoul feat Mady

yer aku tahu aku ni ketinggalan zaman, korang semua dah tgk awal citer ni..aku baru nak tgk..ada aku kesah..kikikiki..jalan citer tetap sama kan?takde beza tgk awal ke lambat..tak gitu Rizz..tetiba Rizz plak..beliau kan movie addict..opsssss...gurau senda je.jgn marah ok..


Back to story mory..tak perlu la aku nak ulaskan pasal sinopsis citer tu..semestinya korang dah tahu kan..cuma aku nak citerkan pasal kemeriahan malam tu..kebanyakan malam tu panggung dipenuhi oleh family2..ayooo siap bwk anak2 bwh umur ni..very the kan..tak kisah la tu..klasifikasi filem ini just PG13 jer..bukan 18PL, PA or SX kan..

balik dari panggung bebudak ni ajak merempit ke Downtown plak..just cuci2 mata je..balik dari sana singgah minum menghilang dahaga..


Abissss...

3 kOmEn:

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    wah...merayap sgt pakcik
    rizz x suke transfomer
    sbb tu dia x ulas dis movie..hehe

    lain kali dah ke downtown
    beli la aper2 utk adk mu ini

  1. rizz berkata...:

    hahah ya betolllllll x suke robot2 ni huhuu kemen caras aku kanzz! hahahha lme xlepak mbo

  1. kiter pong x tgk citer nih...kikiki...