Interview ke majlis makan-makan?

09 Ogos 2009

Salam semua

5hb Ogos 2009
Rabu
Zoul, Pie, Ayie, Acit & Shaba

How ur weekend? ni aku kongsikan gambar2 ketika aku gi interview kat Pandone Technology kat Desa Pandan..boss aku (belum start kerja dah panggil boss ke?) belanja makan LUNCH sebelum kami di interview..company lain ado? NAN ADOO..huhuhuhu

Apa lagi kami bedal la apa yang termampu dek badan..kikikiki..best2..masa interview aku di soal siasat..ala2 wartawan yang bertanya pada ARTIS glamer..masalahnya glamer ke aku?lalalalala...

Soalan yang dorang tanya biasa la tentang diri aku, family aku, yang tak bleh bla tu dia tanya aku minat bola ke tak..huhuhu..aku DINCH suka bola2 ni..kikikiki..kalau sukan lain aku bedal..Hasilnya kiteorang berlima di TERIMA bekerja (praktikal SLDN ) kat company tu selama setahun..

Mampu kah aku? soalan di situ..tiada hadiah untuk kuiz ni..kikikiki



5 kOmEn:

  1. wah, skali arung semua diambil bekerja...hebat! =D

  1. Hahaha.. Comel si baju belang biru tu.. Ade jek memek muka dia.. Hak hak hak.. =p

  1. walahh! tebiuu nebess x ekekek

  1. syaf berkata...:

    wah muke2 junior aku yg sebok nk interviw..
    nasib bek aku dah lame lepas

  1. Pojiepooh Abdullah berkata...:

    wahhh kemaennn baik lagi boss dia!
    nk jugak la boss macam tuh!
    hehehe..