Kisah di KG halaman...

06 September 2009


Salam..

lama plak tak updated kisah terbaru..almaklum la sejak dah berkeluarga ni sibuk sikit..tak banyak masa untuk berlibur..gitu kekdahnya..hahahaha..

Hari ini koi (saya dalam bahasa PAHANG) nak ceritakan kisah masa koi balik kampung ari tu..masa cuti merdeka ari tu..tak de la apa yang menarik sangat..cuma nak kongsikan gambar2 terbaru..

malas la koi nak menaip panjang2 ni..huhuhuhu...

abg ipar aku sekarang menternak burung puyuh..dah besar nanti bleh la goreng n dapatkan telurnya..huhuhuhu

peace dari penternak cilik dan papanya..

papa senyum la, Pak Andak ambik gambar kita tu..kikikiki

Selamat Berhujung Minggu...

1 kOmEn:

  1. syaf berkata...:

    motip....
    anak buah ko pangil ko pak andak ker
    aku pon same lah...tapi aku dah warning awal..."selagi aku x kawen jangan panggil pak andak, pangil uncle"...hehe

    ko mampu???