Lentera Aidilfitri Aizoul part 2...

24 September 2009
motiff budak nakal ni senyum kambing?


Kite sambung lagi kisah LENTERA AIDILFITRI AIZOUL..kali kisah kat umah WANN aku..actually umah WANN aku ni dah lama ditinggalkan. Wann aku ni nak kembali kan nostalgia kekdahnya dimana thn2 sebelum ni umah pusaka ni la dijadikan tempat kami anak beranak, sepupu sepapat dan adek bradek mak aku berkumpul..oleh sebab masing2 dah berhijrah ke bandar umah ni ditinggal kan tanpa penghuni...


So tahun ni kami kembalikan nostalgia itu..mak dan ayah sedara kami sama2 berkumpul di rumah wann..masing2 membawa pelbagai juadah..wlaupun umah tu semakin uzur tetapi ia tetap meriah dgn hilai tawa anak beranak semua..jelas terpancar kepuasan di wajah wann aku..huhuhuhu..



Majlis tahlil diadakan secara kecil-kecilan..hampir zuhur aku pun balik...nak tunggu kwn2 lain dtg beraya umah aku plak...

next entry la..

tu dia sedara mara berkumpul..tapi ni tak cukup korum ni..tak semua yg bergambar..


1 kOmEn:

  1. farish H berkata...:

    sronok nmpk sgt suasana kg tu ade...