Lentera Aidilfitri Aizoul...

23 September 2009
Salam aidilfitri semua...

Hari ni dah 4 Syawal pun..aku baru je nak updated ceritera LENTERA AIDILFITRI AIZOUL nie..hahahaha..mampo?

buah mangga dijadikan props utk raya tahun 2009..ado?

Raya tahun agak bersederhana jer..almaklum la tahun ni beraya tanpa ABAH..untuk yang tak tahu ABAH aku telah kembali kepadaNYA pada 7hb Feb 2009..so tahun ni pertama kali beraya tanpa ABAH tersayang..ALFATIHAH...

makam ABAH, ALLAHYARHAM HAJI OSMAN B SULAIMAN


simple deco sajo

So taknak sedih2 raya2 ni..aktiviti 1 Syawal dimulakan dengan MANDI SUNAT AIDILFITRI bukan MANDI WAJIB ok..jgn JIN NOTI ok..hahahaha...n then bersiap bagai nak ke MASJID..abes je solat sunat aidilfitri aku terus ke rumah KAK LONG..sebelah umah jer..huhuhuhu..pekena NASI HUJAN PANAS..ado?

Dah kenyang tu aku decide dengan adek aku untuk ke KUBUR ARWAH ABAH...sebak dan hiba je..kite yang hidup ni kena teruskan perjuangan..abes kat kubur aku terus ke rumah WANN aku..

Apa yang terjadi kat sana? Next entry.....


bersalaman dengan BONDA tercinta


bersama mak HAJAH JAMILAH ABD RAHMAN

bersama KAK LONG HASMAH OSMAN

bersama KAK NGAH MARHANA OSMAN

bersama KAK TIH ASMANIZA OSMAN

bersama ALANG AZAHARUL AFANDI OSMAN

KAK NGAH & ABANG NGAH SARIMIN NONG CHIK

KAK TIH SEKELUARGA..suami ZANIAL ABIDIN

ANAK2 BUAH aku ..dari kiri ALIEYA SHUHADA, ZULHILMI dan AZIERA







jemput makan semua

jom jalan2 raya

Tu dia WANN aku dengan CUCU dan CICIT..

3 kOmEn:

  1. kemain lentera katenyer =P props anda sangat mengkagomkan...ai teruja =D

  1. meriah bju ry hehhe sgalnya lah haha

  1. Pojiepooh Abdullah berkata...:

    meriah!!
    sukerr 1st pic dia!