3D artwork lagi...

04 November 2009
Salam semua

teruja nak tunjuk hasil kerja aku wat 3D..bagi mereka jenis bersabar dan kreatif elok la belajar 3D ni..aku ni jenis malas sikit..so ni la hasil yang tak seberapa yang aku hasilkan..
ni botol coca cola yang memang korang tak pernah jumpa kat pasaran..aku hasilkan ikut paler hotak aku jer..limited edition katernya...
botol biru laut tu...hahahaha..penah jumpa?

ni just teks 3D jer

lagi teks 3D
teko kaca..

4 kOmEn:

  1. eQbalzack berkata...:

    nice...tapi nape botol coke tu size 30-25-40...? hehe

  1. hahah..
    lawak la abg eQ nih!
    btw kamu bukan setakat penyabar n kreatif malahan juga GEGEH!!
    aku xleh mncontohi dirimu kawan..

  1. syaf berkata...:

    wooo kretif2...budak multi ler katekan

  1. juicy X berkata...:

    software ape nih?