Saya minat Dato' Siti Nurhaliza...

15 November 2009

Salam kawan2 semua....

Sehat ke tak? Kalau tak sehat cepat2 la jumpa doktor ok..hahahaha..arini aku nak kongsikan one and only my favourite singer..semestinya Siti Nurhaliza. Dia lah ratu hatiku ..tetiba..aku start minat dia sejak dia menang AJL yang ke berapa ntah..ala dia menang lagu JERAT PERCINTAAN..so dia telah menjerat hatiku sekali..kikikikiki


Aku start beli album dia tahun 2003 (EMAS), 2004 (PRASASTI SENI), 2005 (ROYAL ALBERT HALL), 2006 (TRANSKRIPSI), 2007 (HADIAH DARI HATI), 2008 (LENTERA TIMUR) DAN terbaru 2009 (TAHAJJUD CINTA)..suke suke..harap dia teruskan kerjaya ni sampai bila2..i love u SITI NURHALIZA..datuk K? ada aku kesah..lariiiiiiii

5 kOmEn:

  1. Blog Eazy Izzuddin berkata...:

    Eazy pun minat gak!
    same la kite
    hehe

    minat dr skola rendah lg
    hehe

  1. DanieL AdiE berkata...:

    minat CT gak..
    ade gak sume album die yg kamoo ade tu...huhuhu..
    x pernah kecewa dgn sume album2 die..

  1. kelazz kan sume album koa ado ahhaa

  1. KiFli MaLLy berkata...:

    yer aku taw ko mmg peminat fanatik no 1 ato Iti....

    chayo2 :p

  1. Hezesuze berkata...:

    minat gak tp xminat sgt....camne tuh??? mihahahahaah

    minat dgn sume lagu yg dinyanyikan tp idakler wat koleksi CD dia huhhuu