Apa yang aku wat kat Digital Durian?

06 Disember 2009
digital durian..

durian kahwin..

Wajah terbaru aku yang kusut masai..huhuhu..

Salam semua..

Agak bz walaupun kursus 3D dah lama abes..skrg persediaan nak masuk company plak..6 bulan lamanya aku kat company untuk praktikal nanti...alhamdulillah dapat kat area Shah Alam..untuk entry ni aku tak nak ceritakan pasal company tu lagi..biar dulu ek..sabar ok...

Entry ni aku nak cerite kisah aku kerja part time kat Digital Durian..untuk yang tak tahu Digital Durian <----klik ni la company yang mengajar kami kursus 3D..company ni wat mcm2 projek antara nya 3d dan Flash..di bawah comapany ni gak ada sub company nya iaitu horahorey n durian kahwin..kebetulan durian kahwin ni kekurangan staff kerana staff nya bercuti..so aku ni tolong la apa yang patut...

Tolong wat doorgift jer..durian kahwin ni menawarkan perkhimatan membuat kad kwen dan doorgift, sourvinier ala indonesia..sape yang berminat bleh masuk web ni k www.duriankahwin.com <----klik kerja aku wat kat sini mudah je..just pack n label n baiki doorgift yg rosak..3 ari je wat part time...dapat la duet poket..huhuhuhuh..

Apa lagi sape2 yg berminat nk tempah doorgift just click je website tu ok..berbaloi2..huhuhuhu..cantik dan unik

ni rahmat kwn aku..sama2 kerja

sedang tekun packing doorgift

bekas hanset batik indonesia

cantik dan unik

3 kOmEn:

  1. berkata...:

    menarik nyer doorgift tu....cute...!

  1. KiFli MaLLy berkata...:

    oooo aku nak join ko tak kasik erk???

    wahhh asal muka skang ni semuanyer flawless...makan ati aku hahahah

  1. nmpk mnarik la hehee