Selamat Ulangtahun Pojie

14 April 2010

 kami sahabat baik..kamo jeles?ada kami kesah..

ni utk ko..abaikan tulisan pd kek tu..hehehe
Biarlah agak terlewat entry ni tetapi ia tetap ikhlas dari hati dan sanubariku..cheewaahhhh..Selamat Ulangtahun ke 16 tahun (propa jer) buat MOHD FAUZI @ pojiepooh...my BFF..

Semoga dipertemukan jodoh yang baik, dilimpahkan rezeki yang diberkati dan umur dan kesihatan yang berterusan..Ko mmg best friend yang penah aku ada..aku sayang ko..(jgn mandai2 nak double meaning ek)

5 kOmEn:

  1. eqbalzack berkata...:

    hepi birthday pojie...hehe

    p/s: alamak! silap blog daaaa....

  1. syaf berkata...:

    appy besday gak kat pojie...

    ow pojiue je lah best frewn ko...
    aku ni x best...

    aku merajuk...nk bunuh diri skung...

  1. abg eq: dah btul dah tu..kikiki

    syaf:hahaha..aku syg ko gak..

  1. Booty Martinez berkata...:

    pojie....hurm...kim salam jela kat dia..hehee

    http://sekilass.com

  1. alalaal sooo sweet dear!!
    thanks babe!!
    btw nih kek saper ko cilok nih?
    ngeh ngeh ngeh...