Majlis Ulangtahun Cik Wanie..

25 Mei 2010
Salam..
22 Mei 2010
Sabtu
Satay Station Kg Pandan
Majlis Harijadi Cik Wanie
4ptg - 7ptg

Ujung minggu baru2 ni aku mendapat undangan dari Puteri Alor Setar  Kedah..beliau memang tiap2 tahun akan menyambut ulangtahun kelahiran beliau di luar tempat kelahiran nya.. Kalau tahun lepas kat PD, tahun ni plak di Satay Station Kg Pandan. Majlis tak kurang meriahnya. Jemputan agak sedikit jika dibandingkan sebelum2 ini atas sebab2 tertentu.

Ok majlis pada petang itu dimulakan dengan ucapan aluan oleh MC. Sapekah MC? aku la..kikikiki..ko mampo? Dah 2 thn aku jd MC utk majlis dia. Kemudian acara nyanyian selamat ulangtahun dan memotong pulut kuning. Berbeza sikit tahun ni sebab bertemakan 1 Malaysia. Walaupun beberapa orang saje yg mengikut tema berpakaian 1 Malaysia. Yang lain 1 DUNIA gamaknya..fitaaammm.

Pas makan, chit chat, bergambar ramai2 pastu kteorg balik la apalagi..mlmnya kan FINAL AF8..

So layan la apa yg patut ok..
 tgh menunggu tetamu yang hadir

 syaf dan mady pon sama join menunggu

 bergambar dulu sebelum orang lain sampai
sessi tutorial handycam
mari menjenguk di tepi tingkap

 Besday Gurl..Cik Wanie

cupcakes tajaan Abg Eqbal

dah 2 thn pegang title "MC"

Kami dah macam adek bradek..so jgn pertikaikan

my best friend MADY

antara yang hadir

makan..makan..best best

adegan yang pasti ada yang jeles..opsss

disaat nak menyanyi lagu ulang tahun

saat acara memotong pulut kuning

Mady jadi ustaz doa makan je

Kami SAHABAT baik




2 kOmEn:

  1. El-Zaffril berkata...:

    Mana ceritanya... gambar je penuh

  1. el: dah edit smula..td pre publish je..