Sape bakal JUARA AF8..

17 Mei 2010

Salam

Sape yang tak suka AF cepat2 blah dari membaca entry ini..aduhhh awal2 dah kena sound ni..huhuhu.ye la, perlu ke ko nak sangkal dan tak setuju dengan apa yang aku minat. Dah aku minat AF ni, wat la mcm mana pon aku tetap suke. hahahaha..

Sedar tak sedar dah 10 minggu AF8 ni. Minggu ni dah final. Ramai yang dah tau sape ke final kan.Shahir, Adira, Daus, Iwan dan Maulana. Aku sgt setuju jika Adira jadi juara sebab dia bertahan selama 9 minggu..Shahir sebab AFMASUK..aku tak setuju sgt jika dia menang. Tak adil pon..

Sama2 la kite saksikan FINAL AF pada 22 Mei 2010 nanti..
***tgk kat umah jer kat ASTRO RIA

12 kOmEn:

  1. MahaMahu berkata...:

    ada sorang tak patut ada dlm senarai finalis tu hhuhuh faham2 sudah...

  1. Bg Iwan menang leh tak?
    kesian lah kt die..
    org lain masuk AF sumer dpt bg improvement yg sgt byk..

    so,Iwan je yg unik sbb xde improvement but still bertahan smpi akhir..kire HEBAT r tu..

    yg lain2 tu leh kumpul duit sendiri pas abis AF nnt..

    stuju tak??Please STUJU!!

  1. sokong!! sumi pun rasa adira patut menang.. suara dia power.. package pun lngkap..

  1. mady: i know saper..lantak la.fan dia kuat..slalu vote..

    ajim: xmo xmo..

    aisumi: setuju sgt2

  1. miss hav0c berkata...:

    kasik iwan la....

  1. Amieynna Amin berkata...:

    suka maulana..
    tapi gaya sama je..
    mcm bosan..

  1. Tak layan..
    Terlayan sekejap semalam dah nk final dah ek..
    Sekejap gak kann..
    Tp xdpt tgok final sbb gi pulau sama kak gonjeng..
    xpela, like i care.. huhuh..
    nti i tnya kamu jela yer..

    psst, xmo join Rizz gi tgok live ker?

    Love,
    PojiePooh Abdullah

  1. shahir i luvvvvvvvvvvvvvv uuuu..tibaaaa...

  1. miss havoc: iwan light2 jer..x best

    amieyna: suara best tapi bosan la

    pojie: kann..mls la tgk live2 ni.rizz fan club abg daus..opss daus.aku x minat daus ok

    dD:ko verangan je..

  1. atty's berkata...:

    ADIRA..JUARA..

  1. ~ ReD ~ berkata...:

    x adil kalau shahir menang sebab SMS..

  1. syaf berkata...:

    se7....