Sifoo.com

18 Mei 2010
Salam semua



Harini aku nak kongsikan satu laman web multimedia yang agak best la bagi aku. Gile ko tak best. Web multimedia ni dah la berbahasa melayu, gempak, byk informasi, tutorial.

Banyak bende ko boleh blaja dari sini ok. Bukan main2 beb. Aku blaja teknik photoshop, illustrator n macam2 la lagi kat web ni. Kang aku bagi web omputeh jenuh plak bukak kamus.Tutorial yang mudah difahami. Kalau ko tak faham2 gak ko duk lama2 depan cermin. Takpun gi mandi bunga. Jangan lampi2 yer. Lampi? Apakah...

Tapi klu ko nak blaja ilmu umah tangga tak dapat la kat sini..kikikiki. Ko jangan tak masuk plak web ni. Aku debik ko laju2 kang. apa2 ko terjah web ni http://www.sifoo.com


7 kOmEn:

  1. El-Zaffril berkata...:

    Boleh plak lampi...

  1. Unknown berkata...:

    ouwwhh..amat menarik...
    aku adikmu dan engkau abang..lalala

  1. z o u l berkata...:

    el: ada yg tahap bebal.aku pon sma.kikiki

    tengku: try yer.jgn mls2

  1. tq komen my blog

  1. weiii kakak aku pon nk gak lh...bagi nati k...tq

  1. z o u l berkata...:

    nak apa afi oi?

  1. Imran berkata...:

    Terima kasih!