Aku suka balik kampung...

01 Jun 2010

Salam..

Saya ada kampung.Kampung saya cantik.Saya suka balik kampung.tetibeee macam tu plak.sajer2 kan.

Baru2 ni aku bkesempatan balik kampung sempena cuti wesak. Rindu sgt2 kat mak n anak2 buah aku. Iman Hakim n Iman Emir Airil semakin mbesar. Sayang sgt2 kat dia. Bilakah aku ada anak sendiri? lalalalala.. 

Rindu gak kat arwah abah. Sempat la melawat kubur arwah dan sedekahkan Al-Fatihah.Rindu masakan mak.Tapi dah biasa kat KL kan. bila balik je kampung lama rasa nak balik KL plak. Tak sabar la nak abis pratikal ni. Cepat la abes bulan 6 ni. Aku nak kerja....



 sonok dia tido..kcau dia..kikiki

 iman hakim si botak

 dua bradek yg cute
 buah jantung ati ku

 lagi gambar2 si kecik ku..

3 kOmEn:

  1. AniS GalaXy berkata...:

    knp ek pakcik makin mulus kulitnya
    mcm kulit iman hakim dgn iman emir airil...

    tp anak2 buah tu cute mcm mak langnya

  1. El-Zaffril berkata...:

    Lamanya la aku tak balik kampung

  1. MahaMahu berkata...:

    huhuhuhuh cantik kg kau tak secantik kg aku adoooo.... wahhh...