Tension aku dengan TM nie...

27 Julai 2010

Salam weiii

Sape2 staff TM kat sini? Angkat telinga plisss..hahahaha...ni nak habaq mai.Aku tension la dgn streamyx nie. Korang tahu kan aku berpindah dari USJ ke Bukit Jalil ni. So aku punya line internet pon myertai perpindahan beramai2 nie..hehehehe..
Kwsan taman umah baru ni aku ni belum bukak port lagi untuk fon TM n seterusnya streamyx..so aku batalkan niat nak pasang internet kat umah baru nie..so jawabnya kena pindah ke kampung halaman la.. dah dekat sebulan baru aku taw..adoiiii nangis mcm ni..Bape kali dah col TM dan gi TM point..jawpannya "tempat encik kwsan baru, kami tak bleh bukak port lagi sebab takde org yg langgan fon TM di kwsan encik".. Matilar nak tunggu ada 19 ratus org baru boleh pasang..uwaaaaa


Nasib ada P1 wimax my housemate. Kongsi2 la jawab walaupun asyik putus2. Aku tak bleh beron9 dengan aman nya. Nasib2...aku tak bleh idup kalau sehari tak on9..

5 kOmEn:

  1. Cik Wanie berkata...:

    bersabarlah wahai adindaku,
    insya-ALLAH nanti adalah tue,
    adk bersabar ok,
    gigihkan...
    hahahahaha:)

  1. MahaMahu berkata...:

    aku dngan bangga angkat tgn mati kena rejam waaaaaaaaaaaaa...
    motif gigih online sampai tak tido kata nya...

  1. nape xpakai broadband? senang sikit kot.. huhu~ sabar eyhh~

  1. Hezesuze berkata...:

    huh! kekadang TM ni mmg bangang jugak...kata up to date lagik2 zaman siber nie...rmh mak mertua akak pun xde line tenet...katanye xde tiang tepon kt situ...motiipp??

  1. QieFLy si Dolce berkata...:

    diharap bersabar yer....