Inilah tempat ku berteduh...

27 Julai 2010
Salam...

Ni kali ke berapa dah aku berpindah randah tak tahu la..merata dah aku merantau. Hidup nomad sangat. Sejak lepas SPM lagi aku dah pernah tinggal kat pelbagai tempat, daerah dan negeri : Kuantan, Dungun, Sepang, Seremban, Port Dickson, Banting, Bandar Seri Putra, USJ 15 dan kini Taman LTAT, BUKIT JALIL. Aku duk berempat dengan kwn baik aku MADY, kembar dia YASER dan HAIKAL. 

Dengan perpindahan ke merata tempat nie menjadikan aku semakin matang, menambah pengalaman dan mempelajari banyak benda di tempat orang. Aku berpindah nie atas sebab kerja dan belajar. 

Lepas ni aku tak tahu la kemana aku akan pindah pulak. May be kampung halaman sendiri. Tak tahu la..hehehehehehe..Kawan aku pon semakin bertambah. Setiap tempat dan negeri ada kenangan manis dan pahit tersendiri. So ni la gambar-gambar rumah terbaru aku. layannnnnn..
 ruang tamu yang simple..barang2 kpunyaan orang lain..kelihatan helmet aku sajo disitu..aku bukan mat rempit..auwwww

 ruang makan hanya utk 4 org..IKEA mali..kikikiki

 dapur yg maha dasyat...rajin kami ke dapur yer

 kelihatan langsir jahitan sendiri..ko mampo?

 ni bilik tuan tanah..simple je

 ada meja cute utk berblogging dan on9..

tu tilam bujang saya..dari carvenzi..opssss..perlu ke bagitaw?..kelihatan daniel(bear saya) disitu..

***rumah kami kemas tak?

6 kOmEn:

  1. eqbalzack berkata...:

    macam hotel 5* je zoul...hehe

  1. Cik Wanie berkata...:

    serius adk,
    mmg cantik,
    akk suka,
    tang meja makan tue yg meletops,
    hihihihi...

    so aku dah tahu dah tempat ko beron9,
    hihihi:)
    mantop tepi katil,ops tepi tilam jer kan:)

  1. 'AQILAH berkata...:

    kemassssssssssssssssssss :)

  1. MahaMahu berkata...:

    motiff tak ada peti ais baru opssss....

  1. Hezesuze berkata...:

    wah! cantik deko rumah baru uols...sejuk mata memandang...hehe

    eh meja lappy tu sameler ngan akak...ahakss!! nk on9 bersila sudah..hahaha

  1. @z3Z berkata...:

    KEMASNYE RUMAH KO.. kalo umah aku snap gambo camtu..
    kiri tikus
    kanan tikus
    depan tikus
    blakang pon tikus..


    sekian