Persiapan raya tahun ni..

08 September 2010
Salam..

Arini dah tgk anak bulan Aidilfitri.. sama ada esk atau lusa kita raya..yahuuuuuu.. Ramadhan sebulan rasa sekejap sangat berlalu. Aku tak lepas dari membuat persiapan ala qadar tahun ni.. Sekadar membeli baju melayu baru, samping dan sandal. Pakaian kasual dah awal2 beli sebelum puasa lagi. hehehehe..

Tahun ni macam biasa aku ambil tugas mengemas rumah.. hias & deco secara simple je. Al maklum la rumah aku ni ada budak2 kecik. Buat lawa2, balik2 diselerak kan oleh si kecik tu jer. Adoiiii...hehehehe.. Persiapan korang macam mna plak ek? mesti meletop dan meriah kan..bersederhana lebih baik dari membazir kan..layannnnn

tunggu kemunculan lebih byk gambar aku berbaju melayu & suasana aku beraya..tunggguuuuu..
simple deco




3 kOmEn:

  1. BLOG PUTERA YUSOFF berkata...:

    nice and simple...
    ooo ye.. selamat hari raya jai ucapkan untuk azizul. if terlepas ke muar.. singgah la umah jai.

  1. eqbalzack berkata...:

    rumah dah cantek tu...ajak la kawan2 dtg bertandang...hehe

  1. 'AQILAH berkata...:

    kemas nyer rumah..:D
    selamat hari raya !