Mandi Manda sampai kecut

17 November 2010
13 Nov 2010
Sg Congkak
Mady , Abg Wan , Syafik , Haikal, Raihan , Dd, Is, Apiq n Zoul

 AKTIVITI
mengumpat.makan2.BBQ.mandi sampai kecut 

Salam

Aku sajer plan aktiviti riadah berair ni.low cost dan happening.gegeh bangun awal pagi utk sediakan juadah utk dibawa ke tempat kejadian.bihun goreng n sandwic buatan air tgn sendiri.sgt2 laku yer..sampai licin dibedal oleh mamalia pemangsa.hehehehe..

thanks to syafik n abg wan yang sponsor ayam BBQ yang sgt2 mabeles bila di panggang.tak lupa madyr yg sponsor bahan2 utk bihun.yg lain2 hanya mampu bwk bdn sajork..hehehe

lokasi tak jauh mana..area yg popular kat hulu langat je.aku tak ingat nama tempat tu..yang pasti sign board area sungai congkak..byr parking just rm2 n tapak rm5..

makcik gangster yg jaga tempat tu..kalau korang tak bayar kena pelakung dgn batang kayu..sgt2 mgerikan.bagi yg berbajet besar ada pondok2 disediakan.bukan free yer..makcik gangster akan mgenakan rm25 keatas bergantung kepada diri dia..hehehehehe..

so jom la yob n yong kite kesana lagi...
 berayun sebelum kedatang toh puan sri
 rasa ko nak lempang aku x?
 saya suka melompat2
 mereka couple?

 gegeh dari kampung ni..
 kami tukang masak terlatih..katernya

 beliau telah pencen sebagai pembunuh tupai dan bjinak2 dalam bidang masakan bakar2 pula






 **sila kunci jam atau bom tgn sebelum tdo..takut2 tlanjak bangun..letih kami menunggu kamo yer..hehehehehe

5 kOmEn:

  1. Salam..
    lama xdtg menyinggah..
    Slamat Hari Raya Qurban!

  1. Mahamahu berkata...:

    Firstly memang enjoy and happening sgt pergi sana. Harap2 lpas ni blh buat lg pergi tmpt lain pulk berkhemh ker kn. Aku suka sgt gmbr kat dlm air syok gila.

  1. Unknown berkata...:

    As usual pic yg sgt santek..mmg sonok kat sg.congkak

  1. syaf berkata...:

    best kan...he3...nanti suruh abg wan pasang bom kat katil die...

    btw, kat ne ko cri tempate blog cam nih...aku nk cri jenis besar cam ko lah, aku nyer tuh kecik sangat...nanti post kat aku nyer comment yer...trimas