modal kecik je..bilik jadi ceria

06 Februari 2011
salam...

modal cuma rm3.50 je sekeping kite boleh menceriakan bilik dengan kreatif. Tapi pandai2 la ikut kemampuan.. mcm aku ni yg gaji kecik stakat ni je r mampu untuk keselesaan  kan..so komen la




3 kOmEn:

  1. Sya Isya berkata...:

    wow! cantik. Simple but nice. Baguslah ada lelaki yang suka menghias bilik ni. My little bro pun suka menghias bilik. Kadang2 jeles juga tengok bilik dia. Kalah bilik Sya yang perempuan ni.

  1. uiks? tang dinding tuh mmg tantek~~~~ cumanya kan.. kalo nemo ada 2 masalah untuk buat mcm stile abg kechik....

    1) daku nieh mls betol la menempek2 tuh.. koyak jadiknya bila benda alah tuh disentuh tangan berjemari montel nieh....

    2) tang bola2 tuh kan... mmg superb la lawa... tp.. kalo nemo... lawanya cuma betahan 2 minit je... yang mana.. selepas itu... bola2 yang tidak bersalah itu akan menjadi mangsa kaki yg bulat ni.. hahha

    kesimpulannya.. nemo xleh beregek nak melawa2 bilik nieh... aih~~~

  1. tieha berkata...:

    menarik!!!!!!!!!!!!!!