Rehersal Konvo 2011

04 Mei 2011
Salam..

Alhamdulillah dah setel konvokesyen SLDN. Walaupun ada yg tak puas ati tu aku abaikan je la. Janji dah konvo..hurmmm..Ok lah aku nak bercerita mengenai konvo ari tu (2 Mei)..Org semua duk sibuk bcuti balik kampung aku kena bangun pagi2 untuk gi rehersal konvo. 

Dijadualkan rehersal kul 9 tapi aku datang lewat. Sampai2 nasib belum mula lagi..Rehersal ni just nak ajar cara jalan ambik sijil je. Taklimat dalam setengah jam n then kiteorg blatih la mcam mana nak jalan, senyum kat photographer n cara nak ambik sijil. Setel dalam 12 lebih g beratur ambik jubah n buat pembayaran. Dalam kul 2 setel semua n balik.

to be continue (majlis sebenar konvo)















6 kOmEn:

  1. ::FAIZ FARISH:: berkata...:

    Lawa Satria Merah tu... dulu aku Minat satria

  1. 'AQILAH berkata...:

    tahniah !

    ps: tibe2 diri sendiri tak sabar nk convo

  1. alhamdullilah selamt sudah

  1. Mah@Mahu berkata...:

    Barisan Imam Muda ni tahniah semua yg tersenarai tibaa...