Open Day episod 2

18 Mei 2009
Misi pagi itu aku teruskan..aku ada tugas yang perlu dilangsaikan..nak tahu apa?tgk gambar bawah ni...

aku diminta utk makeup kan bebudak penyambut tetamu..kelam kabut aku nak siapkan 3 org..dah la tak cukup alat..sental jer apa yang ada..kikikiki..janji meletop..meletopkah?mari kita lihat


Acik

Wanie

N

posing jgn tak posing


abes jer makeupkan bebudak ni aku gi r mrayau ke dewan besar....ada apa kt sana??

next entry

9 kOmEn:

  1. Eazy Izzuddin berkata...:

    wah!
    meletop!
    =D
    ok le 2

  1. kebabom lah jugekkk ;)

  1. rizz berkata...:

    kemaenn jd mekap artis hahaa

  1. motipp la kan Kak Kiah, Kak Jenab n Kak Senah tuh jadi pnyambut tetamu ajorrr nk feeling² cantik bmekap bagai..
    mekap lite² sudah..
    malu jer pompuan xreti mekap!
    hoh, sagat nih!

  1. Cik AniS GalaxY berkata...:

    asalammualikum..
    x bg salam kang x pasal2 aku di pggl GILE kan...(^_^)

    cantek jgk
    dgn brg yg x cukup kite salutt ar dgn pakcik

  1. sayalahfaizul berkata...:

    hamvoi4x... zul dulu mekap cincai gile untuk team dikir barat. lite2 sajork.... kowser lahh nak mekap tebal2 diorang tu... skadar nak tutup muke2 yang berlovang ala2 jalan tar gitteww kann (kezi sangats mulott inniee)...

    siap ade 3 stesen lagi. zul tenyeh foundation + bedak + sambil ikatkan sampin (bencciiiii)... member2 laen wat mata n bibir.

    asal siap je... muke budak2 jantan ni kalau mekap cmne pun hodohhh jugeksss... opsss... kesimpulannye, natural beauty ko ke mana hanjeng??? opss lagi

  1. wahhh hebat ang wakakak pas nie lew lew aku booking ang tuk makeup leh kew? wakakak

  1. El-Zaffril berkata...:

    Oit... Phone aku kene bar da... kalu kau nak saing ok je... takde hal... ape ape aku info kau

  1. sitekateki | dD berkata...:

    jadi mak hayam mak andam plak skang yer...
    makan hati la nurul syukor nie...
    larikkkkk