Aktiviti menyakat budak nakal...

29 Jun 2009
Salam bloggerwan & bloggerwati gegeh sekalian,

Aktiviti isnin di cuti sem ni tak de la semeriah mana..actually pagi tadi nak merayap ke bandar bayar bil broadband tapi tak jadi sebab my bro sibuk kerja la plak..pospont ari lain..kikikiki.kalau bayar lambat confirm la kena potong nanti..

Alkisah di petang hari sambil menonton tv..aku ni dah la tak der kerja..aktiviti aku adalah menyakat si budak nakal yang botak itu (anak buah aku - iman)..

actually mama dia belikan satu permainan..ala2 mcm obor2 la..tapi berlampu & cute sangat..aku jadi suka plak nak main menatang tu..ni ha menatang tu warna kuning..si iman ni ntah macam mana boleh takut..geli gamaknya..huhuhuhu..

tengok la tu muka si iman kena sakat dengan aku..hahahha..padan muka ko iman..kekwat lagi dengan pak andak ko ni..


siap menyorok kat tingkap lagi la..lucu sangat si iman ni..best aku dapat sakat dia..

n then aku sangkut menatang kuning tu kat basikal iman..sampai takut dia nak kayuh basikal..kikikiki..

Abes la kisah pasal menatang kuning tu..n then abg ipar aku balik dari seberang, bukan seberang indon yer..seberang sungai pahang, pi tgk ikan patin sangkar dia..dia bawak balik ikan patin punyalah besar..tgk gambar2 bawah ni..huhuhuhu..sedap woo goreng garing2

bloggerwan tegar harus bergambar dengan apa jua props bagi menarik minat pembaca kan...kikikiki..
si botak ni pun tak ketinggalan seperti ayah sedaranya juga...bakal bloggerwan tegar gamaknya..


sedia untuk di goreng dan di masak gulai tempoyak..apa macam mau try?mau beli..bleh contact aku kalau betul2 teringin untuk dapatkan ikan patin segar..RM15 sekilo..kasi promosi yer...serius ni

Sekian

4 kOmEn:

  1. AniS GalaXy berkata...:

    org tua nie mmg xder keje kan
    sian anak buah mak lang..tiberrr...
    mesti iman teriak sampai kuar suara jantannya kan..hehe


    p/s : mak dah masak lauk ikan patin smlm. berlandaskan resepi kt blog abg..sgt sedap..terliur lg nie

  1. jahat betol! sampai nak terjun tingkap budak tu takot...

    hahaha...prop menarik perhatian katenyer...lucu2 :p

  1. z o u l berkata...:

    anis:
    sgt sonok mdgr suara si kecik mjerit..
    sakat iman tu kerja gak kan
    lalalala..

    nuar:
    tingkap tu tertutup rapat..xde mknanya nak terjun..kikiki..

    bukan props ke?
    lalalalaa

  1. wahh siang ikan..hrus r ade resipi bru pasni ekekee