kisah buah mangga..

28 Jun 2009
yg pokok rendah dah lebat buah nya..syg byk yg gugur masa kecik




Salam

Aku masih lagi bercuti di kampung halaman..kali ni nak cerita kan pasal buah mangga..kikiki.. entry lepas pasal ikan patin kan..huhuhuhu..apa2 la kan..jnji blog aku ni tak bersawang kan..

aku ni jenis pantang nampak buah2 masam ni..mmg menggila..semua nak bedal.. oleh yang demikian adek aku tanam buah mangga depan rumah..sebelum ni pokok ni jarang berbuah..sejak ditabur baja apa ntah, berbuah tanpa kira musim..best2 ...adek bradek aku mmg suka buah mangga muda ni..huhuhu..best woo makan colek..kikiki..


***so layan je mata bsama air liur mleleh ok.. setel

tgk tu byk dah bunga..sebulan dua lagi lebat r buah

lagi bunga dia

zoom bagi dekat

ni yang pokok rendah punya..lazat nya

pokok dia sgt kechik ok..sekechik diri ku ini..walaupon......

6 kOmEn:

  1. oh sambal belacan mangga :D

  1. rizz berkata...:

    sdapnyaa adoiii hahahha

  1. Judiene berkata...:

    waaaahhhh!
    aku ske mkn buah mempelam
    lbh2 lg yg masam
    tp yg dah masak kekuningan pn sodap gak
    hehehe

  1. nuar:
    ayooo lidah kg kan

  1. rizz:
    mmg best..jom colek2

  1. judiene:
    ko pon minat gak ker..meh dtg umah mkn sesama