Wanie's Birthday Celebration - Journey

08 Jun 2009

Salam..

ramai yang tertunggu entry ni..ada ker?hahahaha...seperti yg sedia maklum bertarikh 06.06.09 adalah hari yg mcatatkan satu lagi kenangan buat kami...tarikh ini adalah penting bagi Wanie dan bloggerwan dan bloggerwati seperti kami..kami meraikan DIVA UTARA untuk sambutan hari lahirnya yang ke 26 tahun..bertempat di Port Dickson..



Awal pagi lagi kami telah bangun..kami berkonvoi ke PD bermula dari hotel Maluri..pada masa tu hanya empat kereta..Aku feat Mady, Pojie feat Zull n Onal, Wawa feat Linda n Abg Eq feat Wanie, Mama, Echah n Fami..perjalanan berjalan lancar sehingga tol Sg Besi..disana si Eazy, Rizz n Nizam telah menunggu...

Tempat yang mula2 ingin kami tujui ialah Putrajaya presinct 10..untuk apa kesana? ambik kek yang telah ditempah khas..wahhhh sponsor atau beli? itu aku tak pasti..tanya lah si Wanie tu..walaupun aku bukan penggemar kek tapi kek tersebut sememangnya cantik dan shedap..boleh plak kami sesat di Putrajaya..sgt2 lucu..kikikikiki..kasi gelak ketua rombongan


Perjalanan diteruskan ke PD..uhhhh tetiba jln jammed starting dr Nilai ke Seremban..aduhhh ni la paling aku tak suka skali..dah mcm balik raya plak..jalan dipenuhi dgn byk kenderaan.. rupanya ada kenderaan yg accident..kami singgah sebentar di RnR untuk membeli makanan dan minuman..al maklum la aku ni tak breakfast lagi...sambar Donut kat Dunkin Donats..1st time aku beli..not bad wpun pilihan aku byk sgt coklat..manis


Perjalanan menjadi lancar apabila hampir dengan PD..sian si Mady drive jejauh..anyway thanks la Mady yg sanggup temankan aku gi PD..u are my truly friends..syg bangat sama kamu..kikikiki..(bodek ker?)

Alhamdulillah kami sampai dalam kul 12 tgh ari..memang sesuai sgt nak check in..

next entry

5 kOmEn:

  1. kmain abg kecik!
    dah start gegeh update blog!

  1. rizz berkata...:

    jamm menggila ok hahahah

  1. Eazy Izzuddin berkata...:

    wow!
    udah update nih
    xD

  1. atty's berkata...:

    salam Aizoul..time kty g tak jem..sbb udah ptg kot..lagipun ikut jalan dlm..

  1. Cik AniS GalaxY berkata...:

    gigih semua org kuat majlis nk ke PD
    alih2....boley sesat plak kan