Wanie's Birthday Celebration - Preparation

08 Jun 2009

Seperti yang dijanji aku nak ceritakan apa yang terjadi seterusnya masa persiapan menjelang majlis sambutan harijadi Wanie..

tiada apa yang berat2 yang kami lakukan, just tiup belon, kemas doorgift n pasang banner jer..dalam beberapa minit sajer dah siap..tugas aku senang jer..just ikat belon, yg jadi mangsa tukang tiup belon adalah Mady..ye la dia kan byk angin dalam perut..kikikiki..jgn marah ek Mady..
tgk tu masing2 giler kamera..dgn belon pon bleh pose..hahahaha


Pojie & Rizz tukang gantung belon..kikikiki..Kak Heze pon nak interprem di situ..kecut perut gelak tgk si Nizam tiup belon..sgt gegeh..tak pernah masuk pertandingan tiup belon gamaknya..hahahaha..

Setelah siap perut memasing dah lapar..so terjah gerai makan kat Telok Kemang..dua kereta je yang pergi..yang lain BZ gamaknya..hehehehehe..dah kenyang balik tidoo zzzzzzzz

next entry

8 kOmEn:

  1. atty's berkata...:

    owh..korang yg tolong tiup belon yeh...kalo takde belon..tak nampak meriah..caiyork ar..

  1. rizz berkata...:

    kah3 nizam semput ke tiop belon ekkekee

  1. hahaha..
    mesti funny tgok abg2 kecik duk tiup belon!
    ngan rizz si papan berjalan,ngan aizuol si abg kecik, ade epal lg sowg yg kecik..
    cowie sbb jim xdpt bantu..
    klu tak,leh jim kuruskn bdn buang agin time tiup belon..wawawa..

  1. Cik AniS GalaxY berkata...:

    pakcik dah tua
    tkt somput jer kalo tiup belon nnti
    yg lain 2masih muda belia lagi...haha

  1. hahaha!
    tiup belon pastu meletop!
    sempot rasa!

  1. owh karbon dioksida kowang lah yer yang tergantung cantek depan banglo tu? kikikiki :D

  1. Eazy Izzuddin berkata...:

    hihi
    karbon dioksida
    haha
    meletop
    sume latah
    =P
    xD

  1. Wawa_Nadwa berkata...:

    cis!!
    gi makan tak ajak.
    kejamm!

    kesian ktorg mkn laksa depan umah je tau.
    hahaha!