Wedding Jaja & Amran

09 Jun 2009
sama cantik sama padan jaja & amran

Salam..

7hb Jun 2009
Jenjarom, Banting
Siti Hajar & Amran

kenangan bersama pasangan mempelai


Balik dari PD aku terus jer redah ke kenduri kawen kawan aku. Actually Siti Hajar ni adalah kenalan aku masa study di UiTM Bukit Sekilau Kuantan. Kami sama2 study untuk kursus Pra Perakaunan. So hari ini adalah ari bersejarah beliau bersama pasangan nya..


Cantik berseri beliau, makin kurus dan menawan tau. Suka tgk dia..kikikiki..Aku doakan dia akan bahagia hingga ke anak cucu..SELAMAT PENGANTIN BARU

unik nya kenduri ni ada cak lengpong
saya tetap akan pose dimana saya berada sebab ini adalah blog saya..sekian
makanan yang dihidangkan adalah nasi ambang yer


dapat door gift..ada sotong gula, coklat n sapu tangan

2 kOmEn:

  1. putih hijau...i like! syurgawi sgt! :)

  1. Pojiepooh Abdullah berkata...:

    tetiba aku rasa bdegup kencang jantung aku ble tgok pengantin lelaki itu..
    adakah...??!
    ohh tidak!!!