ILP Kuala Langat tutup mulai hari ini...

02 Ogos 2009
Salam..

Aku kena balik kampung sampai 9hb Ogos ni..8 orang disyaki H1N1 kat sini..ayooo takutnya aku..doa2 kan lah aku selamat..alhamdulillah setakat ni aku sehat alhamdulillah..Smlm satu bas gi klinik kerajaan untuk wat pemeriksaan kesihatan..hasilnya 8 orang disyaki..Atas nasihat jabatan kesihatan ILP perlu di tutup seminggu...



semua budak dah pakai topeng mulai tadi..aku nan ado sbb tak pi mana2 pun..duk bilik jer..ptg ni nak gi KL

11 kOmEn:

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    selamat bercuti pakcik
    jgn lupa pakai topeng ye..
    bahaya skg nie

  1. rizz berkata...:

    tkot siotttt

  1. dapat cuti 1mgu..
    best ape?? :P hehee~

    VIRUS ni menakutkan la..

  1. syaf berkata...:

    wah sonok nye ko dapat cuti...baru semalam along bagi tau aku yg ilp dah kene serang h1n1..kesian kat kowang..macam2 malapetake jadi sejak aku x de...kirenye aku kene datang ILP balik lah ni nk elamatkan keadaan yg tengah parah ni...wahh...
    penangan aku ni kan...sentap je kowang mendengarnye....

    hurmm ko balik kl mah sape

  1. afi berkata...:

    Assalamu'alaikum tempat saya pon banyak kena sekarang..berhati-hatilah sekarang..ye

  1. Eazy Izzuddin berkata...:

    hope terhindar dr penyakit neh
    ohoho

  1. aaapit berkata...:

    Snih pun sama, tgh huru hara..ramai yg dah jadik suspect..

  1. sapu VICKS kt idung

    tiberrr...kehkehkeh :p

  1. anis:
    yer..insyallah pkai topeng power ranger nti..kikikiki

    rizz:
    mgerikan la..bukan stakat takot jer

  1. aisumi:
    seluruh dunia takutkan virus ni..

    syaf:
    amboiii mulut ko kemain..
    ko wat huru hara kat ilp ni bleh r
    choiiii...

    afi:
    wslm..thanks, sy akan bhati2

  1. eazy:
    sama2 doa dijauhkan dr pyakit ni

    en bob:
    IKT pon berisiko ek
    takutnya

    nuar:
    piat telinga tu kang
    kikikiki