Hujung minggu suka merayap...

26 Julai 2010
Salam semua..


Aku bukan spesis lipas atau pon semut api yang suka merayap..merayap yg aku maksudkan aku suka berjalan2 kalau hujung minggu.Dari memerap je kat umah. 


Aku dgn housemate2 aku gi IKEA Damansara.just shopping light2 je..Beli meja makan, kerusi dan rak tv..balik dari IKEA singgah round2 kat One Utama.. Aku dah marasa GCB McD..best giler kann..nak gi makan lagi je rasa..

 poyo sajo
 penuh dgn brg2 IKEA

Ahad plak aku gi lowyat. Belikan PC utk adik aku. gegeh mrendah hujan masa balik.dah r naik train jer..tak per la demi adik tersayang aku...

3 kOmEn:

  1. Hezesuze berkata...:

    merayap ada tujuan xpe lagik uols...wah!! awat nmpak peyut mady yg makin membeso tu....heheheh

  1. baiknye abang belikan pc utk adik.. sumi nk jadi adik laa?? :P hehe~

  1. QieFLy si Dolce berkata...:

    wahhhh bukan main lagi ko kannn...meriah weekend uolsss

    Entry terkini : LG Cookie Monster party - part 2 final