Ko dah ada Kad KFC Snax ?

22 Julai 2010


Salam...

Apa khabar smua?sehat kah? tak sihat makan ubat yer..aku bukan doktor nak ubatkan korang..kikikiki..ok this entry nak kongsi pasal KAD KFC snax..

Apa kebendenya menatang ni? masuk sini dulu http://www.snax.com.my/#/Signup register dulu.. n then korang akan dapat kad free mcm bwh ni.. KFC akan poskan kad tu kat alamat korang..


Pas dah dapat kad macam aku ni korang boleh gunakan kad ni untuk mendapatkan point..kalau korang gi makan kat KFC tunjuk kan kad ni..setiap apa yang korang beli akan dapat point.. so point tu akan boleh tukar dgn voucher2 bila cukup syarat2 n terma nya..so check je la point anda kat web ni http://www.snax.com.my/#/Home

chowwww...

5 kOmEn:

  1. Hezesuze berkata...:

    sekarang jugak akak terjah...hahaha

  1. Mahamahu berkata...:

    aku dah dpt kad tu tapi lambat sikit... tak apa leh mkn ngan kupon kfc baru dpt hehehehe..

  1. Unknown berkata...:

    kedengaran macam menarik...

  1. Unknown berkata...:

    yelah ko ada,
    aku x der,
    ko mampu,
    aku?
    x mampo okeh:P:P:P

    larikkkk