Shooting bersama krew Maggi untuk TV3

03 Ogos 2011

 Salam semua..

Adakah ada lapar?adakah anda tidak sabar untuk berhari raya? sebut pasal hari raya ni aku nak kongsikan perihal shooting Hari Raya ..program tu diberi nama "Rumah Amal Bersama Maggi" ..bakal ditayangkan pada  10 Ramadhan terakhir selepas siaran Jejak Rasul. 

Sebanyak 5 buah rumah terpilih untuk program ini. Yang terbaik akan memenangi RM5000 untuk disumbangkan ke rumah anak-anak yatim terpilih. Sama-sama nantikan telatah kami di dalam siaran itu nanti.Nie aku kongsikan sepanjang rakaman tersebut

















4 kOmEn:

  1. osHin berkata...:

    ko macam budak budak la pulak hihihi

  1. Mah@Mahu berkata...:

    knp muka aku sikit jer.. huhu tak sbr nak tgk muka dlm TV mcm mana...
    jng lupa saksikan pada 19 hingga 27 ogos ini di tv3.

  1. ::FAIZ FARISH:: berkata...:

    bestnya korang

  1. cimocimo berkata...:

    macam sepai pic2 aku..benci..**bonceng beca kayuh laju2 sampai putus selipar**